close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מדוע קריירה בעולם הביטוח אטרקטיבית עבור דתיים ושומרי מסורת

מערכת שורשכט תמוז, תשעז23/07/2017

מסלולים גמישים ובסיסיים של לימודי ביטוח, לרלבנטיים ואטרקטיביים עבור ציבור רחב של אנשים, וביניהם גם שומרי מסורת, דתיים וחרדים

תגיות:
רבים בציבור שומרי המסורת, כמו גם לא מעט דתיים וחרדים, מחפשים אחר תחום עיסוק בו יוכלו לפתח קריירה ולפרנס את משפחותיהם, אך לא לוותר על אורך החיים הדתי, על קיום מצוות ולימוד תורה. בעוד מקצועות ותחומי עיסוק רבים מציבים אתגרים ממשיים עבור מקיימי מצוות המעוניינים לשלב בין אותם מקצועות לבין אורח חייהם הדתי, תחומים מסוימים גמישים יותר, ובנויים בצורה המאפשרת להתמקצע ולהתמחות בהם ללא צורך בוויתור על אורח החיים הדתי. אחד התחומים הללו, האטרקטיביים ביותר מבחינת ביקוש וסיכויים למצוא בהם תעסוקה, הוא עולם הביטוח.

לרכוש השכלה והסמכה בתחום באופן גמיש ונוח - לימודי ביטוח
הסיבה הראשונה לאטרקטיביות של עולם הביטוח עבור דתיים ושומרי מסורת המעוניינים לפתח לעצמם קריירה במקביל לאורך חייהם הנוכחי היא אפשרויות הלימודים הקיימות בתחום זה. במסגרת בתי ספר המתמחים בלימודי שוק ההון ניתן למצוא כיום מסלולי לימודים גמישים ונוחים ביותר אשר מסמיכים למעבר בחינות רשמיות וקבלת תעודה רשמית מטעם המדינה לעסוק בתחומים אלו. שם ניתן למצוא גם לימודי ביטוח מקצועיים, אשר מקנים לתלמידים את הידע הבסיסי והנחוץ על מנת לעסוק בעולם הביטוח, כמו גם את הכלים המקצועיים והאינטלקטואליים הנדרשים על מנת לעבור את המבחנים הרשמיים של המפקח על הביטוח במשרד האוצר – הגוף הרשמי המעניק תעודות הסמכה לסוכני ביטוח בישראל.
למה הכוונה ב"לימודים במתכונת גמישה ונוחה"? ובכן, ניתן להירשם לקורס ביטוח המועבר בשעות הערב או בימי שישי בבוקר, קורסים אשר חלק נכבד מהם מועבר באמצעות האינטרנט (ולכן במקום ובשעות הנוחות לכל תלמיד ותלמיד) ושאר פתרונות אשר נועדו רובם ככולם לאפשר גם לאנשים עסוקים, בעלי משפחה ואשר מקיימים אורך חיים דתי או מסורתי, להשתתף בהם ולסיימם בהצלחה.

תחום המציע אפשרויות תעסוקה רבות בכל אזור בארץ
הסיבה העיקרית השנייה לאטרקטיביות של עולם הביטוח, ולכך שאינספור אנשים נרשמים ללימודים אלו מדי שנה (וביניהם גם לא מעט דתיים ושומרי מסורת) היא אפשרויות התעסוקה בתחום – עולם הביטוח הוא עולם עשיר ורב תחומי. זהו עולם אשר פחות או יותר כל אחד ואחת מאיתנו הם לקוחותיו, בין אם מדובר בביטוחים פרטיים (ביטוח רכב, ביטוח לתכולת הבית, ביטוח חיים וכו') ובין אם ביטוחים עבור בתי עסק, ארגונים ושאר גופים שונים. כאשר ביטוח הוא מוצר בסיסי ונפוץ כל כך בארץ ובעולם, משמעות הדבר היא כי לאינספור סוכני ביטוח מתחומים שונים יש הרבה מאוד עבודה, בין אם כסוכנים עצמאיים ובין אם כשכירים בחברות ביטוח שונות.
אפשרויות התעסוקה הרבות בתחום מציעות גם לאנשי משפחה, אנשים בעלי אורח חיים דתי אדוק ובעצם – כל אחד אחר אשר סיים לימודי ביטוח בהצלחה, למצוא תעסוקה כמעט בכל מקום עליו שניתן להעלות על הדעת, מדן ועד אילת.

הסיבות הללו יחדיו הופכות את עולם הביטוח, ומסלולים גמישים ובסיסיים של לימודי ביטוח, לרלבנטיים ואטרקטיביים עבור ציבור רחב של אנשים, וביניהם גם שומרי מסורת, דתיים וחרדים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה